Trevlig dag men Kaka <3

Dagen har varit fullspäckad.. Började med promenad med dom älskade hundarna och maken i 18 minut grader men det gick ju bra det med :)



Efter det drog jag iväg till frissan, håret var så risigt och jag ville ha en förändring och TRO MIG, det blev en riktigt förändring ;) Färgglatt såhär till jul :D Lär ta ett tag att vänja sig vid, länge sen jag hade så mkt färg och mörkt, men det blir nog toppen när jag vant mig :P hehe.. Tycker det är läckert iaf :)


Efter det hann jag bara hem och vända i dörren så skulle jag och Karin iväg på julklappsinhandling :) Mysigt och trevligt! Men gud så trött i fötterna jag var i slutet, började bli lite sur t.om för jag hade lixom lyckts glömma att äta, smaaaart Zanna.. Haha.. Men det gick fint ändå ;)
Slängde i mig en macka påvägen hem..

Väl hemma fick äntligen Stefan träffa både Sammy och Ice, karins hundar :) Passade utmärkt, eftersom jag skulle förbi honom med julklappar, varav en som inte gick att ta sig förbi utan att bli upptäckt, så Stefan fick ta sig en prominix med Karin och hundar helt enkelt :)




Sen var det till att slå in klapparna oxå, Stefans var ju viktigast då han inte fick se dom :P hehe..
sen dog jag.. haha, nej då men sjukt slut var jag efter denna dag. Men det var bara att rycka upp sig och ta ut våra hjärtetroll :)

Nu på kvällen har jag verkligen tagit hand om mig själv, underbart! Ett litet hemma spa :) Fotbad tog jag oxå, såå skönt , speciellt efter mina ömma fötter och självklart har min onda fot svullnat upp igen, den går mig på nerverna.. halta fram som en halt höna, inte så kul i denna snö och lekfulla hundar! Vill ju kunna leka med dom som alltid men måste tänka på foten så det blir lek till en viss gräns..

Nu sitter jag och mitt ♥ nermysta i soffan med tända ljus och en film rullar på kanal 3 :) Livet är bra underbart !

Jag är lycklig med mitt liv.. Jag trivs med mitt liv.. Jag har så mkt att vara tacksam för, vilket jag också är! :)
Bara några småsaker som saknas, men det kommer det med .. ;)

Gud jag lär vara bättre på att använda kameran..
Nu är det bara gamla bilder juh!



Nu ska jag vara social och pussa på min älskade ♥
Idag när jag var borta så gjorde älsklingen Julskinka :)
Jag som aldrig äter det, vräker i mig, satan så jäkla god!
Tack mitt hjärta!
Älskar dig!

hoppas eran dag varit lika toppen som min :)

Sorry för att det var dåligt med bilder idag men blogg.se jävlas med mig!!!

Puss&Kram
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0