100.000??

Ja tack mer än gärna :) haha.. neråå sån tur har man nog icke :P

Ursch igår kväll hade jag en riktigt pisskväll :( Så jag tog mig själv och gick ut på promenad ENSAM utan någon hund.. Gud så skönt det var.. Bejb fick dock tjata en rejäl stund innan jag insåg att han hade rätt, jag behöver inte ALLTID ha en hund med mig, jag behöver oxå ha ensam tid, få rensa min tankar och få ordning i min egen skalle utan att heeela tiden ha andra människor eller djur i skallen. Han fick mig att förstå att jag MÅSTE ibland iaf  tänka på mig själv och inte på andra hela hela hela tiden... Typiskt mig. Hur som helst så kom  jag hem med en jätte fin bukett med blommor och jag var dyngsur, haha :) Blommerna står fint på bordet och pojkarna blev superglada när mamsen kom tillbaka. Sen blev jag trötter och ville sova MEN då beslöt sig grannarna över mig att spola litervis med vatten och smälla i kranen varje gång dom stängde av, dom bråka och skrek, sen lät de som om dom började slipa golvet mitt i natten, trodde jag kulle bli gaaaaalen!! Och när dom väl slutade då började en annan grannes hund skälla hysteriskt och Boss blev TOKIG!  Men jag fick honom lugn på någon minut och han gick och la sig på min fötter, Ceros brevid mig på kudden och sen somnade vi alla tre..

Hade fruktansvärda mardrömmar inatt.. Ursch.. Vaknade av att jag grät.. måste sett nån film på senaste tiden som fick mig att drömma så skumt.. först drömde jag att Ceros och Sippan hade rymt och sprang runt och yrade i Sthlm city bland alla bilar, jag hittade Sippan men inte Ceros.. PANIK.. Sprang runt som en galen människa och frågade alla om dom sett en rottis/schäfer, vilket ingen hade :( Nej det var fruktansvärt.. vaknade till med ett ryck halv 5 ocg flög upp ur sängen, och till min lycka så tittade mina små bustroll urvaket på mig och jag kunde andas ut, dom var hos mig båda två.. Så det blev en massa pussar och kramar innan vi somnade om..

Men det var inte slutet på mardrömmarna, värre blev det.. Drömde att Stefan skulle få dödstraffet och jag var tvungen att säga farväl, nej fy fan säger jag bara, de var det västa jag nånsin varit med om (även om det var en dröm). Minns alla små detaljer.. t.om vad han hade på sig för kläder.. nej nej nej.. nu vill jag aldrig mer sova :S



Älskade är på G hem nu, eller han ska va det iaf men jag har inte hört nånting idag :/ Då blir jag självklart orolig pga drömmen.. hmm.. Han borde kliva innanför dörren vilken minut som helst nu.. Och han hade en överraskning åt mig sa han igår.. *nyfiken*

Nej nu har jag skrivit en hel roman.. pissväder.. tjing! /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0