Bästa syster eller vad???

Hon GICK hela vägen från sätra för att ge storesyster cigg :O Jag hade juh gjort detsamma för henne och det vet hon men iaf :) GOBITSNUTTAN!
Sen tog vi en promenad med hundarna, jag Louise och Camilla :) MysPys..
!
Tänkte sova nu men var bara tvungen att skriva om att hon knata hela vägen, I Just Love You
Tusen tack mitt lilla troll :)

Älskade:
Glömt att skriva oxå att Bejbi kom hem med en röd ros till mig igår oxå :D Han är väl bara fööör underbar! :) Älskar dig så otroligt mycket, hjärta!


Ja men just de, när vi låg i sängen och kika tv igår (Jag och syster) så lät de om de spöregnade ute, vilket det inte gjorde :S Vi funderade och funderade på vad tusan det var  som lät.. ?? VI stängde av ljudet på tven och lyssna, nää vi kunde inte hitta källan till ljudet, efter typ 20 minuter upptäckte jag var det va, COLABURKEN, hahahahaha, vilken skrattatack vi fick vill jag lova :P Och inte faan slutade den heller så det var bara att klunka i oss hela så vi slapp det störande ljudet.. hehe, snacka om 2 blondiner :P

Nej nu är det nattinatt här hemma.. pojkarna sover redan, Boss drömmer, ligger i sovrummet och småskäller, Ceros ligger här brevid mig, lite mammig idag han minnsan :P Men nu ska vi bege oss till sängen och Boss.. Höres :)

Godnatt Gott Folk ..

Imorgon är en ny dag, hoppas vädret är lika bra :) då blir det ut i SOOOOLEN.. yeah :P Ska få med mig syster och camilla oxå :P  jajjamenssan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0