Du måste förstå..

Jag har gått med besvikelsen i vitögat,
Jag har sett att det visar sig att vänner bara är skithögar.
Jag har sett när du kastat din tärning och förlorat din själ,
Jag var där för jag har också provat din värld.
Ögon finns och tusen själar men ingen hjälp för smärtan,
För du är en soldat, stationerad med ditt leg och hjärta.
Men se på dig själv när du fördärvar din chans,
Du hade ängla vakt till du blev förälskad i hasch.
Och jag skiter i den som är kretsen för du var min bästa vän,
Jag ser igenom deras skådespel så dom kan dra åt helvete!
Du säljer iväg din själ, vill iväg till en värld, vill iväg, finna sin väg innan det är din sista färd.
Dina ögon skiner så som det var igår,
I en vilsen gråt, jag köpte döden åt dig, förlåt.
Stick dit bort där ingen lyssnar eller bryr sig.
För mitt tjat betyder väl inget förens kyrkan lyser.

Så händer det inget så lämnar jag det inre,
Skänker vårt minne för värmen till vinter.
Stänger du grinden så vänder jag kinden,
Och hoppas vi blir vänner i himlen.

Men blomman den vissnade och främligen som saknar liv,
Du var min vän och mitt helvete är ditt paradis.
Jag ser en frusen själ som brinner för hasch,
Inse fakta, kroppen är en stämpel, den drar på ditt lass.
Jag vet nog allt för jag hittade vägen till blodets skuld,
Du vill bort från stormen och känna lugnet av en moders tröst.
Jag tänker tillkax, minns du när du grät i min famn?
Jag vet din bakgrund och såren läker inte så snabbt.
Du måste gråta ut för dina ögon är fyllda av oceaner,
Du är en eldsjäl som alltid brunnit för miljader,
Jag går från en gräns till en utfrusen vän,
Men säg mig nu vem av oss som egentligen är Lusifer?
Jag får göra slut med dig och alla andras vardag,
Så min älskade vän, Vi ses i Naniala..

Säg aldrig att jag inte bryr mig, du var en syster, inte en vän..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0