Förstår..

INTE hur folk hinner med att skriva blogg var eviga dag :O
Här är det full rulle hela dagarna med två urbusiga vovvar :P
Eva brukar alltid säga som har 3 barn att inte blir det nå problem för dig om ni får en bebbe inte, du har juh redan sågott som 4 småbarn hemma att hålla reda på.. haha.. Óch dom 4 småbarnen är 2 hundar!! :) Och hon vet juh verkligen vad hon talar om, ensamstående med 3 småbarn..


Hur som helst så tog jag mig tid nu medans tvättmaskinen går på högvarv och disken ligger och väntar att skriva litegranna :)
Var ett braaaaa tag sen nu..


Och vilket pissväder dåååå, ursch.. vi vill SOOOOOOLA!!!! Men de blir juh då lite svårt i regnet.. haha..
Snart är det dags för flytt oxå, tusen bollar i luften känns det som och det händer saker omkring mig 24/7..
Ska iaf skriva kontrakt den 28:e, fick kallelsen igår :)
Blir dock tufft då vi hamnar me dubbla hyror en månad :S men de gick inte att komma undan.. Tycker dock att dom kunde ha haft lite förstååelse då dom själva inte tycker det är bra att jag bor kvar här efter de som hänt, men men, det får helt enkelt lösa sig på något sätt..

Igår vann jag en kryssning också :P men låst är man med vovvarna.. tyvärr.. men så är det, inget att gnälla och klaga över, får väl ge bort den till någon annan som är värd den efter att alltid ställt upp kanske...? VI får se hur de blir med de..

Nej nu ska jag fortsätta med alla mina bollar jag har i luften.. hej o hå.. Bye Bye.

Ta hand om er alla därute <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0