Fredag ..

Älskling har varit på lindalen idag och pratat med en bekant till oss båda som ska komma till Birka så han är icke hemma än :/ Men han är på G därifrån nu, kommer väl hem runt 5 :) SAKNAR..

Min lilla Sara kom förbi idag oxå och vi kacklade på som vanligt :) Och som alltid lyssnade på musik, musiken är vårt liv :)
Hon spelade in mig som vanligt när jag kör mina egna låtar, haha :P Hon är bara FÖR JÄVLA UNDERBAR! Älskar tills döden och efter de.. Du åkte hem till sthlm idag :( Men du kommer på bröllopet iaf och de e ju inte långt kvar :D

My babysis kom förbi oxå en snabbis :) Hämtade mina sista kattsaker för hon får en misse bebis idag som ska heta Nellis :) Bild kommer vid ett senare tillfälle, ursch va jag saknar mina små troll ;(

Fick en ny bild på min mamma igår av min moster :) Hon hade knäppt kort på kortet som mormor har på tven hemma :) Here it´s is..



Sabina Lindskog.. Du är saknad och älskad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0