Gårdagen :)

Var riktigt riktigt trevlig :)
Hade alla mina favoriter här hemma :)
Bejb var hemma såklart :D
Sen kom Louise och vi snackade, hon käkade och sen kikade vi på lite olika frisyer till the wedding :)
Och sen kom MIN SARA!!!! :D:D:D:D
Gud såååå underbart att träffa henne igen, det var över ett år sen :O
Och vi brukade iaf träffas varannan helg efter att jag flyttade från sthlm, men sen träffade hon Mats och jag Stefan så det blev inte av :/ Men nu är min lillfia i Gävle och hälsar på mig och sin bror som bor här i bomhus :)
Ska träffa henne idag oxå för jag ska träffa hennes nya vovve för första gången, ska bli spännande, hon säger att Junior (hennes vovve) är väldigt lik Ceros när han var i den åldern :P Det ska bli super spännande :)

Neej nu ska jag fortsätta med mitt, kanske återkommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0