Hej så länge :)

Idag börjar våran flytt :) Fick nyklarna igår, lägenheten var bättre än vi mindes , hehe..
Men vi får inte vårat internet dit förens den 3 augusti så detta blir det sista snabba inlägget i denna lägenehet..


Jag trodde vi var vänner men än idag kan jag gå på nitar, än idag kan jag inte se när folk missbrukar min snällhet, Jag är bara så fruktansvärt besviken,med ord kan det inte beskrivas, säger bara: Jag trodde aldrig nånsin detta om dig, men jag borde ha lyssnat till dom andra i min närhet istället för att alltid tagit dig i försvar.. jaa jag är både blond och blåögd, men tänk efter lite, det är du med.  Jag har inget att må dåligt över så i slutändan är det du som sitter där och undrar vart din lojalaste vän tog vägen, vill säga, den dagen då du slutar upp med all skit och blir dig själv igen.. Jag önskar dig alla lycka..

Älskar min Stefan, MIn bejbisyster och våra underbara hundar Ceros och Boss..




TUSEN TACK TILL Robert & Abbas som hjälper till med flytten, ni är guld värd grabbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0