Hoho.. :)

Nope, jag har inte dött :P Har bara haft sååå fullt upp hela tiden :)
Jag, louise, stefan och Daniel, full rulle :P
Nu står jag och syrran och lagar käk :P FETT GOTT :P Tummen upp för wookpanna :P
Idag känner vi oss nyttiga, böner och grejjer :P Och igår blev det brokolli osv.. Duktiga brudar :P
Vovvarna dom busar och är superglada :)

Bejbi var ute och joggade men Bossen idag så nu är han trötter och Louise ville gå långpromenad med Ceros så dom var borta en timme och jag och Älskling myste och pratade ;)
Nu har hjärta åkt tillbax men han kommer i morgon som vanligt :D

SHIT va duktiga vi känner oss här hemma, hehe.. Nej men nu ska vi käka mat och chilla.. Hörs senare eller imorgon..

Älskar min Stefan,bejbisyster och vovvarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0