Illamående ..

Japp, vaje förbannade morgon!!! värdelöst :/ Men efter ett par timmar så går det över och kan ibland komma tillbaka mitt på dagen.. jobbigt.. BLÄ...

Har preis varit ute med CerosPeros, vilken pärs! Vad har hänt med mammas bebis??! Jävla löptikar.. :S jobbigt värre..
Men det går över snart, han ylar ju inte iaf :P *pust*

Igår var en vanlig söndag här hemma, grabbarna är deppiga för att pappa åker härifrån, Ceros deppar och väntar vid dörren och Boss förvandlas till en liten terrorist.. Han skäller på minsta ljud och är allmänt jobbig, men det krävs inte mycket, bara lite gulligullande och bädda med hans täcke i sägen brevid mig så blir han lugn igen oh kan somna.. lilla gubben.. Nu väntar vi alla här hemma på papsen, killarna vet verkligen vilken tid han kommer hem :P Dom är smarta dom :)

Sitter och lyssnar på låten vi ska ha på bröllopet, passar sååååå bra in på oss :)
Det börjar verkligen närma sig nu :P Och det märks på mina nerver, haha.. Flytt snart oxå, ska bli så jääääävla skönt att komma härifrån, ÄNTLIGEN! :D

Får se om lillesyster kommer förbi ikväll, har en stark känsla av att hon behöver mig nu.. Så kan det vara oh jag finns alltid till hands :) Gopluttan skulle kika över med kartonger oxå :)

Nej nu ska jag slänga in en maskin tvätt och vänta på älskade så vi kan kila ner och köpa cigg oxå :) Ska ta ut Pengar till Robert oxå, det gfår icke glömmas bort, nope.. Älskar min Stefan sååå myket, har varit en helt underbar helg :)
Är så lycklig som har vunnit ditt hjärta ♥


Btw, Håret blev skibra :) Vilken toppen man jag hittat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0