Leg Leg Leg??

Vart har du tagit vägen..? hmm.. spårlöst försvunnet.. suck, tur att lillesyster kunde legga mig på apoteket så jag fick ut min medicin iaf.. Nu sitter jag och väntar på bejb som är på G hem :) SAKNAR!!!
Idag blir det lungt, fint väder ute oxå :) Vi höll på att svettas ihjäl på vägen från apoteket idag..haha

Nej jag får skriva mer lite senare, har inte ro att sitta här nu :P

Vaknade av Boss i morse, han skällde på grannarna som en GAAAALEN vovve, och jag trodde de var stefan som låg brevid mig så jag typ fräste till,
- Säg åt hunden att vara tyst, jag orkar inte..
Hahah och så var det Louise :P Men hon sa iaf åt honom :P haha.. Snurrigt :P

Höres senare.. Bye bye..

ÄLSKAR min Bejbiboy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0