Nya lyan :)

Svärmor var snäll och lånade ut ett trådlöst nät till oss :) Tusen tack, nu kan jag blogga osv :) ♥

Nu har vi flyttat :) Och vi bara ÄLSKAR lägenheten :)
Har fått ordning fort oxå :) Men det är självklart saker kvar att göra.

Igår natt fick jag inte sova mer än 4 timmar, vovvarna var oroliga & stressade, reagerade på minsta ljud , men så är det ibland. Var sjukt trött när jag klev upp.. men vad gör man inte för dom små liven?
Tror jag desutom håller på att bli sjuk, INTE ETT DUGG KUL!

Idag har jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan, sorterat, vikt tvätt osv... Har ont i mina fossingar nu, haha..
Pysslat och donat med en hel del, tusen bollar i luften ..
Stefan har satt upp hyllor, gardinstänger och tavlor idag så nu är det riktigt hemtrevligt :)

Men jag är verkligen helt slt så jag avrundar här..

Ha det toppen, nu ska jag sova och hoppas på att pojkarna tänker göra desamma inatt och inte hålla mamsen vaken :P

Godnatt gott folk..

Älskar dig Stefan ♥



BTW, grannarna över oss har röjfest, mindre kul när man ska sova, men men, det får gå ändå, det dunkar å smäller, skiks och gapas.. suck..

Kommentarer
Postat av: kjell

hej hoppas ni mår bra i nya lägenheten. men jag då de va mitt bredband!!!!!!!!!!

2009-07-31 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0