Ohyeah :)

Här ser det ut som en Bomb smällt ner, haha :) Brukar bli så när man packar för flytt :)
Stefans bror Niklas kom förbi med massa kartonger igår, man tackar :)
Träffade Emma och Lilla Milton som hastigast oxå, vilken GOUNGE :)
Nu väntar jag på mitt hjärta som ska komma hem strax :)

Pratade precis med bejbisyster :) Hon skulle kila iväg och köpa bröllops present till mig och Stefan idag :D Wiiiie :P Spännande :)

Träffade en granne igår när jag bärde in kartonger, Crister, han tittade häpnande på mig och frågade om alla i huset skulle flytta :P Tydligen är vi 3 st nu den här månaden :P

Neeej jag borde inte sitta här, jag måste packa juuu.. Men de e mindre kul ensamen .. :/ Har ju dock vovvarna.. Boss är minnsan med ÖVERALLT, hihi sötunge.. Ceros chillar vidare han som alltid :) Cooolingen..

Kanske återkommer senare, we wil see.. Bye Bye

Älskar min Stefan Holappa  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0