Söndag..

Nu är det slut på helgen .. :(
Igår var vi oh småhandlade lite saker så som shampoo, ljus osv..
Vi köpte faktiskt godis oxå :D Det brukar vi icke göra men nu gjorde vi de :P Min godisråtta har dock ätit upp allt ;)

Haha, i frdags låg pappsen oh käkade jordgubbar med sönerna,
- En till pappa, En till Bossen, En till Ceros och en till mamma såklart :) HAHA.. Vi blev alla matade av Bejb med jordgubbar från farmor.. SÖTNOS :)

Nu har stefan sin nya lur här oh springer runt oh knäpper bilder på mig medans jag sitter här med färg i håret, hjärta har kladdat i det med kam å grejjer, han höll på en timme, snaka om att jag har en noga karl ;)

Zara..

Allt kommer att ordna sig, stumpan!
Ingen ska ta Junior ifrån dig, jag lovar dig snuttan!
Vi ordnar upp detta tillsammans, han svek dig, han sårade dig men det gör aldrig juag, det vet du!
Vi har varit oskildbara i så många år, vi bor inte i samma stad länge, men vi är som magneter, dras till vandra :)
Du är mer än min kusin, snarare som min minisyster eller dotter :) Så som sagt, du har en såååå stor plats i mitt hjärta, ingen kan ändra på det, min plutta! JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Tusen tack till Stefans farmor för alla fina kläder :) 

Älskar min Stefan :) <3

Nu ska jag snaty ta ur färgen, bye bye :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0