Underbar..

Dag idag :)
Har fixat ny lur åt Bejbi och en moppe :P höhö :)
Har städat och tvättat lite, men har velat vara ute så mkt som möjligt i detta väder..
Varit över ett par gånger till Eva idag och fikat osv..

Nu är jag hemma igen och väntar på min älskling :)
Ska sätta mig ner och skriva en lista för allt som ska inhandlas den här månaden,  glömmer juh hälften när man väl är i affären, brukar alltid skriva lista men på senaste tiden så har jag glömt de  oxå :/ hehe :P
Är mkt den här månaden efterom vi ska flytta oxå .. Sen måste jag inhandla ett par skor till bröllopet oxå :) Skojjigt, det tar jag med mig syrran till :) Vilka planer vi har , hihi..

Sluta smsa mig nu för gudsskull för jag kan inte skita i det mer än jag gör .

Stefan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0