Vilken dag :P

Till och börja med måste jag rätta mig lite här efter en komentar :P Tusen tack Kjell för att vi får låna DITT bredband :) ♥
Hehe... Du är bra roligt du :)
Visste inte ens att du läste min blogg :) hehe..

Idag har bejb och jag fixat och donat vidare här hemma.. fin fint blir re :P
Har ätit en god middag tillsammans och nu på kvällstippen blir det nog en skön rulle och nervarvning..

Fy blä hemskt

Våra små pojkar här hemma rök ihop ordentligt idag när dom sprang lösa :( En Riktigt otäck fight faktiskt.. Det var sååå länge sen dom rök ihop så det kom verkligen som en chock ! :O
Stackars Bossen fick en massa huggmärken, en del ruggit djupa :( Dumma Ceros!!
Nu blir det till att hålla STENKOLL på Boss så han inte blir sjuk, han verkar inte bry sig speciellt mkt om sina skador, men det gör vi.. Lilla bubben vår .. Hjärtskärande :/
Ceros fick bara ett litet sår i munnen, idag var han helt enkelt ett monster..
Men Bossen har inga arga känslor för det icke, nej nej, han gullegullade med Ceros direkt efter vi lyckades bryta (vilket var ruskigt svårt den här gången). Sen när vi kom hem och hade torkat bort allt blod på bossen så kröp han tättintill Ceros och sökte tröst där..  Dom är bara för goa tillsammans. Men när dom blir uppretade på varandra så är det verkligen ingen lek.. Vi vet inte riktigt vad det var som utlösa detta egentligen, hemma leker dom med kampleksaker tillsammans utan nån som helst ilska emot varandra..
Våran teori är att det helt enkelt var en lek som plötsligt blev på liv eller död :S Läbbigt..
Här håller vi tummar, tår och tassar på att vi slipper nå liknande i framtiden..


Mysigt

Jag har precis tagit ett riktigt mysigt bad här för första gången :) Tidigare har jag bara haft ro till duschar men guuuud sååå skönt det var, avslappnade :)
Stefan tog ut pojkarna nu på en kvällstripp, jag fick ledigt :) Man tackar, älsking <3

Nej nej, nu ska Zanna avsluta här och göra mys pys hemma :)

Vi höres gott folk :)

Älskar dig, Stefan !

Kommentarer
Postat av: kjell

man tackar hoppas dom inte ryker ihop igen hade bra

2009-08-01 @ 11:02:54
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Är det djupa sår ska ni nog kolla upp det såhan får antibiotika.

2009-08-01 @ 11:19:20
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0