Smarta oss :D

Nu har dom varit och kikat på lägenheten, pustar ut över att dom alla tre var hundmänniskor och bedårade våra små bustroll som tävlade om uppmärksamheten :)
Ceros raka vägen fram till mannen och Bossen höll sig till kvinnorna :)
- Klappa, gosa, titta på mig! hihi.. dom är väl bara för söta!

Snart kommer mitt hjärta hem igen, längtar..
Har varit trött hela dagen, sov som sagt dåligt och sen jag gick upp har det varit fullt ös på mig, städa, ut med hundar m.m.. Tyvärr tog energin slut helt runt 15.00 och jag blev lite små tjurig :( Och jag ber tusen gånger om ursäkt till min älskling som fick stå ut med mig då :( Förlåt min älskade!  Inte för att vi är osams men jag fick så dåligt samvete, måste bli bättre på att tygla mitt humör när jag är trött eller liknande :/ Bättre har jag dock blivit, fått mkt beröm från bejb :) Men idag tog den dåliga sidan över för en stund och jag mår så dåligt efteråt. Jag menar verkligen inget illa.
Men jag tjatar och gnäller.. bläää på mig vid dom tillfällerna!
Får gottgöra älsklingen när han kommer hem :)

Idag fick vi en briljant idé,
Vi gjorde våran egna kamptrasa till Bossen (och Ceros ) men framförallt till Boss.
Vi tog ett lakan, rev det i 3 stora delar och rullade dom sedan och efterdet så flätade vi ihop dom det hårdastre vi kunde :)
Den vart fin, läcker och framförallt hållbar!! Boss har slitit, bitit, tuggat, släpat och kastat omkring den men den ger dock inte vika för nåt :) Den är dessutom väldigt mjuk och skön för oss att hålla fast i medans grabbarna drar :)
Varför lägga pengar på någonting vi kan skapa själva?
Känner oss så duktiga så :P hihi.. Båda hundarna blev  superglada när den var klar och Ceros var först och snabbast att hoppa upp, hugga tag och dra, haha, kort därefter förstod Boss hela grejjen och vi kom fram till att det var bäst att fortsätta leken utomhus så Bossen fick följa med ut på åkern (Vi tar dom en åt gången, vill absolut inte ha något bråk om den nya roliga leksaken) Boss tyckte det var såååååå kul!! :) Han tog tag och Steff snurrade honom hela 10 varv och Boss visade inga som helst tecken på att släppa taget, tvärtom, det var stefan som gav upp, haha, det blev lite  tungt och han blev helt yr .. haha.. Andra gången orkade Steff bara 8 Varv men Boss hade nog klarat säkert 20 till :P Och heeeeela vägen hem så ville han att jag skulle hålla ena änden, och han i andra. det slutade med att vi fick lura av honom, haha.. Den kan oxå hängas i träd, slitter grenar bli förstörda osv, vilket är Boss favorit sysselsättning :P Ceros går hellre i in egna värld och rullar i gräset och njuter, helt ointresserad av vad Boss pysslar med för tokigheter enligt honom :p GOBITAR!!!!!!

Har lovat Ceros att kila ut med honom ikväll så kan får leka med den nya populära leksaken :)

Nej här avrundar jag .. Hej och hå :)

Älskar min lilla familj, Stefan, Ceros och "lilla" Boss ♥

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du är förlåten min ängel..

Kan ju liksom inte vara sur på dig ju :P

Älskar dig massor..

Va en mysig promenad och en rolig lekstund för bossen :)

Love you

2009-06-09 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0