Fin fint ! :)

Nu har vi fått vår nya kyl och fry, jättefint :)
Känns lite onödigt med tanke på att vi ska flytta men ändå :P
Grabbarna fick komma ut och hälsa oxå, tyckte de var jätte spännande :P haha.. Men dom var mest i vägen så dom gick gå å lägga sig i sovrummet sålänge :P

När dom tog bort det gamla kylskåpet så pasade jag på att kasta mig ner på golvet och skrura ren, haha, måste trott jag va knäpp :P Men fint blev det :)

Har hunnit med en massa idag, tvättat 2 masikener, diskat, städat osv.. Var preci ute i regnet ,med pojkarna en sväng :) Nu ska jag kolla på Våra bästa år.. haha..

Sen kila över till Eva när hon kommer hem..

Bye Bye <3

Vet inte om jag hinner träffa älsklingen idag :( Isåfall måste jag låna evas busskort och följa med honom på möte, vilket jag inte har nåt emot alls :) Håller tummarna för att hon inte behöver de då :)

Älskar steffffen <3

Kommentarer
Postat av: sirpa

Men hur som helst oavsett man ska flytta så är det trevligt att det ser fint ut,,ni får det säkert jättefint på erat nästa ställe..

2009-06-11 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0