Godmorgon :)

Inatt har jag inte sovit nå vidare alls.. bläää.. Vet inte varför men jag vaknade hela tiden..
Sista gången jag vaknade var runt 8 och då klev jag upp och tog ut pojkarna på morgon pronmenad..

Idag kommer kvinnan och kollar på lägenheten, verkar som om Bossen får vara hemma iaf, hon var iaf hundvan och inte hundrädd, men han blir såå otroligt glad att det blir lite överdrivet :P så lillpojken får nog ha koppel på sig ( han brukar inte ha det, men när det kommer folk man inte känner så känns det kanske mer avslappnat för dom)

Har enentigen ingenting att städa .. Tänkte dammsuga och skura av golvet i vardagsrummet bara och hon kommer inte förens fem halv sex å jag har god tid på mig :)

Längtar massor tills älsklingen kommer hem idag :)
Vi både känner verkligen att vi kommer varandra närmre och närmre för varje dag som går, lyckligare kan jag inte vara som har min älskade Stefan! <3

Vi har inte mycket,
Inte pengar  osv,
Men vi har känslor, äkta känslor,
Vi har varandra och det är vad som räknas här i livet,
Vi har lyckan att ha varandra och det är inte alla som har det inte .. ♥ 


Kommentarer
Postat av: sandra

vackra ögon!

2009-07-23 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0