Gooood morgon :)

Vaknade 5 i morse och klev faktiskt upp till min och resten av världens förvåning :P Hundarnaq var dock inte me på noterna utan gosade och sov vidare i sängen, käkade frulle, tog en dusch, noppade ögonbrynen, gjorde mig iorning och sen väckte jag grabbarna så vi kunde gå på promenad :) inte en människa i sikte :P
Sen va det hemåt och grbbarna fick frulle dom oxå.. NU sover dom igen.. hmm, vad ska jag hitta på?
Ha redan satt på en maskin med tvätt.. nu är det bara att invänta dom som ska komma och byta kyl och frys idag nu på morgon hoppas jag så jag kan kila över till Eva sen och ringa runt och leta efter mig klänning!!!! Har 6 butiker att ringa som KANSKE KAN ha den i min storlek.. håll alla tummar, tår och tassar för det gör vi här hemma :)

Nej nu ska jag klippa Ceros klor!

Hej å håå..

Lova you Steff!


P.s Barn växer upp så fort, fick bilder på HUgo och Meja idag som jag satt barnvakt mkt åt när både dom och jag var yngre :) Skojj att se och låt mig tillägga, dom har vä'rldens bästa mamma! Jag bara AVGUDAR henne!

Here come´s the kids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0