Härligt :)

Ja det har varit såå härligt hela helgen med min prins :)
Dock varit mindre fint väder.. *blä & Burr* Men vi har haft det trevligt och mysigt ändå :)

Igår blev det ett mysigt bad med massa skum och tända ljus, 2 nya filmer, en skräckis, och precis när den va slut så började de att banka hysteriskt på våran balkong mitt i natten :S Men vi har våra aningar om vem som ligger bakom detta..
Hur som helst så åt vi en jättegod middag tillsammans som bejb lagade ;)
Sen käkade vi melon till filmen som Stefans mamma kom förbi med i fredags tillsammans med lite andra matvaror *tusen tack* :)

Idag vaknade jag av att min älskling kom med en kopp te på sängen *SÖT* :)
Jag somnade dock om nästan direk :( förlåt.. Vaknade ca en timme senare och då hade papsen tagit ut sönerna på promenad och dom hade lekt som dårar på ängen.. Skönt att få slippa gå upp för en gångs skull med hundarna varje morgon.. Stefan är så go och låter mig sova ut på helgerna så tar han grabbarna :)
Sen låg vi mest och myste och pratde om allt och ingenting :) Bara ÄLSKAR den människan nå så otroligt mycket!
Nu på eftermiddagen så följde jag med hjärta på möte, även denna gång rann tårarna.. hmm.. Det var en helt otrolig upplevelse..

Efter mötet så åkte vi hem till svärmor och blev bjudna på en jättegod middag, var jätte trevligt :) Vi kunde dock tyvärr inte stanna så länge för Bejb var tvungen att vara tillbaka till halv 7 .. så vi fick skjus hem av Sirpa (Stefans mamma).

Nu har min älskling åkt :( Även fast jag vet att han kommer hem i morgon på dagen så gör de ont .. Vill sova med honom varje natt.. Men de är bara att kämpa vidare, vi klarar allt tillsammans :)

Precis innan hjärta åkte så ringde det en tjej till mig som ska komma och kolla på lägenheten på tisdag,
Blev dock en liten miss då Steff glömde att han hade möte kl 17.00 preci då hon ska komma :S Vet inte hur vi ska lösa det, vore skönare att visa lägenheten utan två stormglada hundar :P Men de ordnar sig :) Kanske kan fråga Eva om hon kan knalla ut en sväng iaf med Boss, Ceros är juh som sagt lite lungare :P

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och ta det lungt en stund, var preci ute med pojkarna och dom har käkat middag så nu är det lungt i huset :D hihi..

Älskar min fästman mest av allt ♥

  < -- the man in my life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0