Helgen med Ängel <3

Underbart att få ha min älskling hemma heeeela helgen :)
Har saknat att somna och vakna tillsammans med honom såå mkt!
Nu har han åkt tillbaka :( Men vi ska ses imorgon som vanligt :)

imorgon blir det solning medans bejb gymmar :)

Ifredags var vi nere på stan, Stefan gymmade och sen tog vi en tripp på san och kikade, Bejb köpte en keps och jag en borste :)
Sen överraskade älsklingen mig med en jättttefin bikini :) Jättesöt, rosa :) Tusen miljoner tack till bejbji :)
Åkte och handlade hundmat och lite käk oxå med Stefans mamma..
Kvällen avslutades med myspys <3 Massa av det :)


På lördagen kom Niklas (Stefans bror) med Nova (boss mamma). Niklas har tagit över nova då vi inte ville ha slagsmål mellan Ceros och Bossen :( Tråkigt, hon är verkligen superfin! Men Stefan tog ju en kull på henne så vi har juh Boss :) Och så har hon det juh jätte bra hod Niklas m familj. Kul att kunna träffa henne ibland :) Skönt att dom är kvar inom familjen, annars hade hon fått stanna hemma med oss och grabbarna blivit kastrerade, helt klart!
Sen åkte vi in till stan, Stefan tog ett snabbt gympass och jag solade under tiden :)
Fortsatte ner på stan och hittade dom PERFEKTA skorna till bröllopsklänningen och även en ur söt liten väska :)
Blev en pizza var till middag :P Vi var båda helt slut... Jag var helt klart tröttare än tröttast.. somnade ifrån filmen vi laddat hem och hela alltihopa.. haha..

Min dag har varit mindre kul :( har mått illa så gått som hela dagen, helt matt(snarare dom 5 senaste dagrna) och har faktiskt legat nästan hela dagen .. värdelös.. Älsklingen har varit så mysig och tagit hand om mig, tillslut lyckades jag ta mig in i en dusch och diskade lite medans vi lagade mat  tillsammans.. mums.. Sen var älsklingen tvungen att åka tillbakka :( Men i morgon ska vi ses på stan och jag ska sola och bejb träna.. avslutar med de..

Detta inlägg skulle publicerats igår men upptäckte nu att de icke blivit så :S slänger upp de idag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0