Men HERREGUD!

Jag och älsklingen låg och kikade lite på tv nu på kvällskvisten och vi fastnade på Paris nya "porgram"
Aldrig nånsin har vi nog himlat med ögonen åt nå dygligt, snälla människa.. snacka om en riktig diva,
Det var verkligen vidrigt att se, så hemskt patetikt att vi inte kunde sluta kolla, skaffa sig sin nya bästa vän genom tv?!?! Har människan varken självrepekt eller nåt annat än sig jälv i huvudet?

Sorry, Paris, men du gör bort dig så jävla totalt!   Snacka om patetisk människa... Tycker verkligen synd om dig och dom stackarna som måste stå ut med dig.. OMG!



Mamma
Jag tänker på dig så otroligt mkt just nu..
På allt jag går miste om, allt du går miste om, allt vi går miste om tillsammans.
Och bara för att han skulle ta ditt liv?
Det finns ingen logik i nånting just nu..
Jag saknar dig,
Jag gråter och gråter,
Men egentligen förjäves, för du kommer inte tillbaka bara för att jag gråter, deppar och sjunker rakt ner..
Nej du är borta, men du lever i mitt hjärta nu och föralltid,
Att du inte får tå vid min sida på mitt bröllop,
Det hugger tusentals knivar i mig,
Att du aldrig får träffa min älskade Stefan , Även om jag är säker på att du vakar över oss,
Att du aldrig får träffa Ceros, den lilla busen som jag haft vid min sida i 4 år nu, hade det inte varit för dig så hade jag aldrig haft honom..
Mamma, jag vill ha dig tillbaka.. Vet att det är en omöjligt bön men jag kan inte låta bli att be..
Jag älskar dig så otroligt mkt, hade verkligen behövt dig, din kärlek här hos mig nu..
Snälla, låt vinden vända..

♥   ♥   ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥           
Vila i Frid.. Jag älskar dig! 


Pappa
Denna gång, den här gången, jag litade på dig, jag gjorde det helhjärtat även fast mitt huvud sa åt mig att inte göra det, men jag valde att lyssna till mitt hjärta.
Och se vart det ledde mig? Bara se?! Öppna dina ögon för en gångs skull istället för flaskan och SE hur du faktiskt krossade mitt hjärta!
Jag skulle aldrig ha öpnnat mig igen, jag hade varit stängd för dig i 22 år och tänkte att det var dag att ge dig en chans?
HA, vilket jävla skämt, denna gång är du bortgjord ordentligt, ring mig inte om 3 månader och försök att lura i mig samma lögner igen för det slutar med att jag kommer hälsa på dig, men jag svär på min mors grav att det INTE blir det besök du hoppats på, nej jag kommer låta dig se in i mina ögon och jag kommer att tala om exakt hur du krossat, svikat, sårat och påverkat mig under 22 års tid, jag är ledsen men jag är trött på att försvara dina handlingar. Det är lut med det, Jag är vuxen nu, jag vet att det inte är mitt fel, men ändå, du kommer åt mig, fast jag inte vill! Du gör mig arg, på dig, på allt runt omkring mig så snälla gör mig en enda tjänst, lämna mig ifred, hör inte av dig mer. Jag ber dig nu snällt att av ren respekt säga farväl till den som en gång var din dotter..

Jag behöver inte dig,Jag behöver ingen sån, det misstag som jag gjorde, det gör jag inte om,Jag behöver inte din såkallade kärlek, jag bryr mig inte längre hur du har det, Läs här nu mina rader, jag bryr mig inte om hur du tar det!

Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig men ändå inte, det du alltid gör emot mig är att knäcka ett hjärta på mitten, Se dethär som en relation som dog, kanske bäst för oss två, Jag är trött på din "kärlek", jag är trött på känslan, Är trött på att bli sviken, är trött på att bli ensam..

Farväl  TILL MIN SÅKALLADE FAR....







Miljoner tack till min älskade Stefan som står vid min sida, peppar, stöttar och torkar mina tårar. Inget ska nånsin skilja oss åt..
 Jag älskar dig, min prins..

 ♥
                                    Så Äkta Så Äkta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0