SOL SOL SOL :D

Jaaaa va underbart :)
Ska snart ut och steka lite, hehe..
Har besiktning på lägenheten här idag & bejbi kommer hem :)

Nu har älsko gjort en av sina nya tatoos :) En lotusblomma på halsen, jättttefin :)
Han har sisådär 3 kvar tror jag .. :/ Som är bestämt iaf :)
Själv är det min tur :P En tattoo till minne av min mamma, japp!

Har varit dålig på att skriva i bloggen, I know.. Men jag har så mkt annat att göra hela tiden och i detta väder, vem vill sitta vid en data?? :P

Jag och hjärta ska åka till svärmor och äta idag :) trevligt trevligt :)
Sen tror jag vi bestämt en kvällspromenad med hundarna ner på piren och piknick i morgon ;)

Nej nu ska jag stuttsa in i en dusch och sen ut i SOOOOOOOOLEN :) Wiiiiiee..


Älskar min Stefan <3 Och våra bustroll:) <3

Btw, idag ringde dom, min klänning har kommit :) Brölllop nästa ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0