värmebölja...

jaa det kan man luuuuungt påstå.. Eva jag och mysan kilade ner till Piren och solade, vi tog oss ett dopp oxå :) hehe, skit skönt! Jävla eva som stänkte ner hela mig så då hoppade jag i för att "dränka" henne, men jag missade henne.. hahaha.. gissa om vi asgarva :P Sen hann ajg bara torka inna jag var tvungen att gå hem och bisikta lägenheten, och fick höra att JAG skulle stå för skadorna som DOM stämt R på ... :S icke sa nicke, aldrig i livet svarade jag, ni har ju stämt honom på ca 6000 kr i samma rättegång som min så den går jag inte på inte.. Men de hade han ingen aning om, de4t var en annan förvaltare som jag hade kontakt med när detta inträffade och han var på semester nu.. HUr som helst så var det inga andra skador än dom på lägenheten :) Pratade även med honom om våra hemska grqannar!!!!

Sen när det var klart så la jag mig faktiskt och vila typ en kvart .. För att sedan åka till svärmor på grillning.. Bejbi satte upp lister i Johans rum medans vi låg i varsinn solstol och stekte och tjattrade lite :) Häääärligt :)
Sen åt vi en riiiiktigt gooooooood middag :D Mums mums.. Tiden flög iväg och vi var tvungna att kila hem till pojkarna här hemma.. Blev bjuden på ett glas rött vin  till maten och till min förvåning så va det gott :) Är mer inne på vitt vin i vanliga fall :P
Med oss fick vi jordgubbar :) Tackar för en trevlig kväll :D

Nu är hjärta och handlar lite smaskens gott på prix :) Sen blir det en dusch coh film, solen tog all vår energi idag :P hehe..

Får se vad som händer i morgon, kanske ut till Valbo till Yasssin.. Får se vart strömmen leder oss :)

Puss å Kram alla där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0