Ceros

Häromdagen när han och jag var ute och gick och han fortsatte dra ut i vägen.. puhh, tungt! Vi gick iaf där och jag tog mig ett snack med honom.. Så slängde jag ur mig tillslut,
- Men Herregud, det är som att vara ute och gå med en bångstyrig KALV! Vad är de för fel påre?

Precis då höger jag blicken och där kommer en gubbe på cykel, han trodde nog jag var skapligt skum :P Haha..
Hur som helst så är det så det känns att gå ute med Ceros just nu, han har fått nån typ av tvångstankar :/ Men det är bara på en speciell väg som har håller på sådär.. Tur det iaf.. Försöker slippa gå där inna hunden blir överkörd av alla idoter som tror att det är E4:an som går där!!
Men han huuuur sööööt som helst! Mammas älskade Pärla! <3


Här står han minnsan nöjd i gräset .. Vad hände? :O ♥
 Ooohh va vacker han är! :D


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

så fin han är :)

2009-11-23 @ 12:44:10
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0