Det här med Rubriker alltså.. (?)

Hej Allihopa!
Hoppas att ni haft en toppen lördag hitills och att den fortsätter vara det.
Idag har jag verkligen stått i hela dagen..puh..Men det känns ju bra nu när allt är klart :)
Nu skiner golven, köket, tvätten är vikt och hängd fint i garderoberna.. Härligt !

Hehe, tyckte bilden passade in lite & rolig va den :P
100 bollar i luften, precis som mig, haha..


Kom precis in med hundarna efter deras kvällspromenad.. För mig blir det 2 promenader då jag tycker det är mer fridfullt att ta dom en och en och då får dom dessutom båda två lite ensam tid med mig och lite tid ifrån varandra, vilken minst sagt uppskattas av trollungarna och utav mig.
Vill inte tappa den starka kontakten som jag har med någon av hundarna bara för att vi är med varandra dygnet runt så det är perfekt att låta dom få sina promenader på tumanhand tillsammans med mig. Funkar kanonbra för oss iaf, mig stör det inte att gå 2 ggr, man går ju ändå olika vägar , annars hade det nog blivit lite långtråkigt och vid detta lag hade man nog känt till varje sten, hehe..

 ♥ 

Eftersom jag nu är klar med allt så tänkte jag ta mig en dusch, eller kanske ett bad? hmm.. får se :) Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och kika på Flickan som lekte med elden . Jag såg den igår men kunde inte koncentrera mig på filmen så jag fattade nada (?) Och stände tillslut av filmen istället. Men ikväll ska jag mysa ner mig och släppa allt annat och bara slappna av. Längtar!




Har pratar med kära Karin idag :) Hon är bra hon, snacka gamla minnen från mina hästar.. snyft, saknar dom.. Hon var i stallet nu och hennes mottagning var såå kass, haha , så efter att det brytits 3 ggr gav vi upp och skulle höras senare istället. Det är en vän som jag verkligen älskar allt med! En riktigt klok och härlig person! Tummen upp för Kaka :) ♥

Hehe, det var tider de :) Lite på fyllan där skulle jag tro :P haha


Nje men jag avslutar här :) *Gäsp*

Godnatt gott folk!

Pusssar 
        


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Hehe Vilken charmerande bild :D Ja det va tider! :D Vi får ta igen lite förlorad tid snart :D

Jag kan tydligen inte sova, ska gör ett nytt försök!

Puss och kram

2009-11-29 @ 04:10:37
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0