HjärteTroll.. <3

Kvällen närmar sig med myrsteg..Kom in med hundarna för en stund sen och innan det så unnade jag mig själv ett varmt bad.. Mycket som snurrar i mitt huvud just nu, tankar far omkring hullerombuller.
Men man har ju sådana dagar också.

Sitter i soffan med mina små trollungar, dom är ruskigt "mammiga" idag båda två, men det gör ingenting, Myspojkar.. ♥

gammal bild när grabbarna krigar om uppmärksamheten när jag var sjuker. haha


men fy vilket tråkigt inlägg detta blev :/

Själv blir jag road av lilla Bossen här hemma som försöker förjävels stjäla lite smått och gott på bänken, går inge bra för honom ;)
..Så han gav upp och gick och la sig istället.. :) Sötnos <3

Nej nu ska jag kika på tv en stund..

Hej å Hooo
  

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ! Kram Sara

2009-11-27 @ 11:03:56
URL: http://lingting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0