Full rulle!

Idag har det varit precis det fullrulle.. Har sprungit på stan och lämnat och hämtat papper lite här och där, skönt att det är klart nu.. Puh..  :) Hatar verkligen det där med blanketter som ska in på alla möjliga olika myndigheter.. Så det är såå skönt när jag avklarat allt :) Känner mig nöjd då ;)

Kom precis hem ifrån en promenad med Älskade..Var ner en sväng till Dollar och Coop..Mysigt med en härlig promenad :) Tycker det har varit mkt varmare i luften idag till skillnad från den senaste tiden..
Snart ska det ut och traskas igen, men denna gång med våra små trollungar här hemma..

Boss hade hemskt mkt bus i benen igår, röjde runt här, UNDER madrassen i sängen, flygandes igenom hallen och vidare i 190 upp i soffan, det är bara att kasta sig ur vägen .. haha.. Han gör mig KNÄPP varje dag, jag bäddar sängen, han bäddar upp, jag bäddar, han bäddar upp, jaa ni förstår? Blir rätt störande i längden, men ändå kan jag inte låta bli att skratta åt den lilla skuttungen här hemma, han vill gärna att Ceros hakar på oxå, men det där med sängen, det är helt klart Bossens och min grej.. ;) Har iaf lärt han att INTE hoppa upp när jag bäddar sängen, han står så nöjd brevid och tittar på, helst vill han hjälpa till men det blir så tokigt då.. Så med orden "När Mamma bäddar får man inte hoppa upp" står/sitter han brevid och övervakar.. hehe..

En bild där han minsann bäddat ner sig riktigt mysigt ;)


Nej gott folk nu ska jag och Bejb ta ut trollen här..Sen ska jag ställa mig och laga middag, kurrar ordentligt i magen här, slängde i mig en banan nu så jag har lite energi innan maten är klar :)

Hans ögon ser rakt in i min själ.. Älskade CerosPeros♥


Kärlek ♥ Jag Älskar Dig, Bara Dig ..


Höres kanske senare .. Vi får se :) Ha en toppen fredag! ♥

Puss&Kram
              

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hehe tacktack (; låter som ni haft en trevlig dag... skönt. vi har också haft lite varmare i luften. inte riktigt lika iskallt som de va förra veckan :P blir nästan lite för varmt när man går raskt och har vinterjackan på ;P menmen.. hoppas ni får en trevlig helg! kramkraam

2009-11-20 @ 23:41:54
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jag tar inte illa upp..tvärt om så uppskattar jag det nog :)

jodå det är ok.. c är ledig nu i helgen så det blir nog mest lugnt skulle jag tro.. kramkram

2009-11-21 @ 13:12:48
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0