jaha

Kikar in här en sväng, varför vet jag egentligen inte?
Har väl ingenting jag kan skriva ut här i bloggen.. suck.



Min kärlek till dig övervinner allt, precis allt!
Det finns ingenting jag inte gör för dig, min ängel ♥



Jag kan därimot berätta att jag igår träffade min kära äkta vän Karin. ♥
Vi tog oss en tripp till Valbo och kikade runt lite, på lite småsaker ..Trevligt!
Karin var så söt, hon köpte tuggben & Tuggskor till både mina och hennes hundar.. :)
Sen fick min älskade Ceros ett nytt Halsband som jag & Karin köpte till hennes hund Sammy för säkert 1,5 år sen men som aldrig användes på honom och hon hade kommit fram till att det skulle passa bättre på Ceros :)
Och det gjorde det också, satt perfekt , han är så tjusig så :)
Så en massa tack till Karin ifrån Mig, Boss och Ceros ♥

Vi tog oss tillbaka till Gävle och skulle fika lite hade vi tänkt. Det var dock smockfullt överallt så vi tittade på varandra och vände på klacken, vi hamnade på donken , haha.. Spela roll vart man hamnar när man har trevligt sällskap..

Nje nu ska jag nog dra nåt gammalt över mig en stund.. Ha de så bra!


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Hej Gumman! Det var verkligen kul att ses :D Jag ska komma upp mer i veckan :D om du vill så kan vi ses då med :D



Va kul att höra att halsbandet passade på ceros! Jag tänkte de, han är ju korthårig så då synd det lite bättre, hehe tuffingen :D



Mitt msn har slutat fungera! Jag la ut julbockenbilderna på min blogg men jag kan skicka dem till dig om du vill :D



Puss och kram

2009-11-30 @ 14:52:16
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som en trevlig söndag :) händer hos er i veckan`? kram

2009-11-30 @ 16:50:44
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0