JulPynt..

Ja vi har börjat lite smått här hemma:) Jag älskar att pynta, jag älskar att fixa och dona hemma jämt män bara Detta med små söta tomtar osv är sött Bara för!

Denna Coola ljusstake fick vi av svärmor:) I Love It! ♥



Därimot så får jag hemsk ångest När Julen väl är framme .. Men det har jag skrivit i tidigare inlägg .. Allt för manga födelsedagar (12dec) Julaftonar och nyår har jag Varit ensam, suttit ensam i min lägenhet som 15 åring och utan familj Att fira med .. Och sen dess har jag Int haft en riktig mysig Julafton ..

Förra julafton var kaos från morgon till kväll och jag kämpade arslet av mig hyra ut sagt för Att Få nånting Att gå rätt .. Hade Köpt fina julklappar till nära och kära, Klätt granen, ja allt va klart .. Men det sprack! PANG!

Hoppas dom var nöjd med iaf SINA klappar:) Jag satt Återigen i min lägenhet, Tillsammans med Underbara ceros som alltid finns ♥ och mina älskade missasar hade jag då oxå, Snorpan & Cindra .. saknar!




Hur som helst så har vi iaf satt upp en Julstjärna i vardagsrummet, Himla mys!
Den fick vi av svärmor häromdagen:) Tusen tack!




Men jag ger inte upp, denna juli ska bli lyckad ♥

Puss & Kram
             

Kommentarer
Postat av: Karen

Gud så fint du har det hemma Sanna! Är glad för din skull att du har lyckats så bra! Det förtjänar du gumman. Jag hoppas och tror att du kommer och få en riktigt mysig jul i år. Många kramar!

2009-11-17 @ 15:09:37
Postat av: Agneta

Vars har du köpt de lila ljusen ? :) letat efter den färgen men hittar ingenstans, bara blockljus på ikea.

2009-11-28 @ 15:55:27
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jahaaa! Ja men nu ser jag ju att det är blockljus, det är dom jag har hemma redan.. Jag tyckte först att de såg ut som "vanliga" smala ljus :)

2009-11-28 @ 17:03:35
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0