Kvällen närmar sig

Nu är allt färdigt här hemma och jag har satt mig ner i lugn och ro nu, skööönt! :)
Varit ute i regnet med båda hundarna, ursch va ruggit det är ute! Det ska ju vara snö..
Var perfekt att jag gjorde korvsoppa idag, passar toppen till detta väder när man är lite frussen och så efter promenaderna.
Tog även tag i tvätten med en gång så slipper jag vika/hänga och sortera i morgon.
Nu har jag Bossen i knät här, rumpan har han på stolen brevid och andra halvan i mitt knä.. ursöt! Mamsen älskar såå mkt mkt mkt! ♥ Nu börjar han snarka här i knät också, så för honom var det godnatt.. hihi..


Självklart så vaknade han till när pappsen smög för att hämta kameran ;)


Jag måste bara säga att jag verkligen älskar när det är nystädat hemma, stökigt är det väl aldrig men när det är sådär riktigt perfekt ni vet? Underbart, blir så avslappnad i hela kroppen och sinne då.. Mysigt! Ro i själen, finns det nåt mer fantastisk som man skänka sig själv? Jag tror inte det..

Älsklingen är hemma nu igen, känns som vi knappt träffats alls idag, innan han åkte så hade jag fullt upp med mig och han med sitt.. Blir en mysig kväll tillsammans nu istället ♥

Man kan lungt påstå att Boss är på superduper myshumör just nu.. så underbar.. Ceros ligger här brevid han med men är inte lika starkt behov utan närhet just nu..



Nyss så satte sig Boss i knät på mig..Väldigt tungt,väger ju ändå 30,5 kg så det är ju en del..


-"Men mamma, jag vill verkligen sitta här nära nära hos dig":)

Nu har han rullat ihop sig till en boll med ena tassen i mitt knä :)


Vilken myspys pojk, lite mamig idag tror jag .. hihi ♥



..Vet han om att han är hund tro? ... hihi..

Vadå annorlunda stil? Söt som attan! ♥




Nej nu ska jag ringa upp Karin som jag lovade att göra..

Ha det toppen så länge!



Älskar Dig, Stefan!! ♥



puss&kram

Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Haha gud va söt Boss är :D Härlig stil :D

Godnatt Gumman :D

2009-11-05 @ 23:46:29
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Sara :)

Men gud så gulliga bilder! Jag ska sätta in på junior också å du får se hehe :D

Älskar dig!

2009-11-09 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0