Nu kör vi igång :)



Här kommer era frågor med mina svar, goa människor ♥ :)

Trivs du med att bo i Gävle?

Ja, jag trivs toppen i Gävle :)
Kan dock sakna STHLM en del då mina närmaste vänner och min släkt (dom jag har kontakt med) bor där.
Men man vet aldrig, vi kanske inte alls blir kvar i all evighet i Gävle.
Men vi har ju vår familj här & dom älskar jag verkligen och vill inte förlora kontakten med! :)♥
Mysigt att enkelt kunna träffas , om så bara för en middag lr en fika.
Inget jag är van vid så jag är verkligen lycklig och tacksam över att vara här tillsammans med dom :)


Saknar du tiden från förr? de gör jag iaf! saknar dig, ceros så de gör ont!
( Förr i tiden är då jag bodde i STHLM :), jag kommer ju därifrån)


Självklart saknar jag vissa saker från "förr i tiden". 
Som mina vänner som alltid fanns där,
Vet att även Ceros saknar er allihopa! ♥
Men samtidigt så trivs jag väldigt bra med det liv jag lever nu. 



Vad är det absolut bästa du vet?

 
OJ, vilken klurig fråga :P
Jag har gått och funderat på den sen frågan ställdes..hmm..
Måste jag välja en enda sak? Då blir det svårt..
Men jag nämner några saker som gör mig lycklig :)
*
Stefan
*Våra underbara hundar,
Ceros&Boss
*Stefans familj är toppen!
*Självklart min speciella underbara vän, Karin!
*Sen älskar jag att skriva, både dikter och låtar, det skänker mig lugn i själen! ♥

Vad är det sämsta du vet ?

Samma sak på denna fråga, har klurat och klurat..
Måste nämna fler än 1 sak, hoppas det är okej.
*Falskhet & skitsnack & lögner (dom går väl hand i hand?)
*VÅLD!
*Själviska och självupptagna människor står inte heller högt upp på listan..


Vad blir du glad av ?

Hihi, återigen har jag svart att bara nämna en sak,
Men ingen skrev ju att det var just EN sak jag skulle skriva :P

* Kärlek, det gör mig glad/lycklig :)♥
*När folk omkring mig mår bra, då blir jag glad :)
*När folk accepterar mig för den jag är.
*Varje gång Ceros lr Boss kommer och visar sin kärlek till mig, det värmer i hela min kropp ♥
*Det gäller även med Stefan såklart, hihi.. Men det råder ingen brist på det utav någon av dom :)
*När folk är ärliga emot mig (Bra eller dåligt)Jag vill höra sanningen!
Överraskningar, det gör väl alla glada? En så liten gest kan betyda så mkt :)
*När jag & Stefan blir bjudna hem till hans familj på middag lr liknande, det får mig att känna glädje & samhörighet ♥

Det finns såå mkt mkt mer :)



Favoritfärg ?


Det beror på vad det gäller, möbler,inredning, kläder ,saker..?
Men Färg-glada färger :)
Har nog ingen dirket favoritfärg längre ..hihi
Länge sen jag tänkte på det faktiskt :)


Hur lång är du ?

Ca: 162 cm
Var ett tag sen jag mätte mig,Kankse borde göra de :)



Skostorlek?

Det beror på skon lite men 37-38 (ofta 38 lite stort)


Har du alltid skrivit dagbok ?

På ett eller annat sätt har jag alltid skrivit dagbok, ibland som vanlig dagbok,
Ibland som diker eller låt-texter.
Men hela mitt liv är så gott som nedskrivet på ett eller annat sätt :)
Älskar att skriva,
Det har hjälp mig mycket i livet,
Som att bearbeta svåra saker,
Men även glada händelser :)


Tack så mkt för era frågor och för intresset, det gör mig glad :)
Jag hoppas ni är nöjda med svaren på era frågor,
Annars får ni säga till och så ska jag försöka ge ett bättre svar! :)

Som ni märkte var det väldigt svårt att svara med ett svar på en del frågor, jag hoppas att det inte störde er !

Jag tyckte personligen att detta var jättekul!
Jag fick verkligen tänka till på en del frågor :)


Bara att hojta till om ni vill ha en till frågestund längre fram i tiden! :)


 Till Er Allihopa! ♥ :)


Massor av kramar till er alla!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att läsa mer om dej! :))

2009-11-12 @ 13:53:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0