Oj Bloggen??

Men gud va dålig jag har varit på att blogga.. hmm..Aja, men nu sitter jag här en sväng iaf..
Tog ju de där förbannade Vaccinet.. Herregud säger jag bara.. Gud så sjuk jag blev och har fortfarande feber, skit jobbigt!
Det är nog förklaringen till att Bloggen fått lida - mesta dels iaf.

Mer då? .. Ja, det har väl inte hänt så mkt här , blir ju så när man e sjuker..
var iaf hos svärmor idag, mysigt att komma hemmifrån lite, fast vi va på stan en hel del av dagen oxå och spang massa jäkla ärenden..

Nu är jag trötter, vilket är skööönt! Håller tummar och tår för att jag ska somna i god tid ikväll :)

Försäkade hundarna idag oxå, puh , så underbart.. Började med Ceros men sen slog jag till på Bossen på engång, ingen särbehandling inte.. haha..

Boss fyller 2 år idag :) Grattis min lilla goplutt! :) Älskar dig såååå mkt ♥

Ligga mammas knä .. <3


Grattis grabben vår :) ♥



PussPuss
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0