Paket :)

Idag var jag och hämtade ut 2 paket som goa mormor skickat till mig ♥
Tog iaf cykeln och hämtade ut dom, shit va länge sen det var jag cyklade.. Puh!
Men det var värt det :)

Mormor skickade över lite smått och gott inför en kall vinter.. Dvs, Halsdukar, söta stickade vantar, mössa och raggsockor :) Såå gulligt!

Den ena halsduken hon skickade till mig tillhörde min mamma ♥
Det kändes verkligen helt otroligt att ha Mammas halsduk i handen...
Blev alldeles varm i kroppen.. Mamma, Mamma, Mamma.. Åh, vad jag saknar dig!♥

Har iaf knäppt kort på alla söta saker hon skickade :)

Älskar färgen, såå fin! Mysig.. :)


Läckert mönster tycker jag :)


Ett par av dom URSÖTA vantarna :) (Fram & baksida)


Det andra söta paret vantar ♥ Dubbelt så små som dom andra,
passar utmärkt till mina små händer :)


Hur söta och färgglada är inte dessa raggsockor då?
Dom är unika dom :) hihi..


Och här kommer mammas halsduk..♥♥
Tycker även den är himla fin, den kommer verkligen användas :)
Och alltid med Mamma i mina tankar..♥



Tusen tack MorMor, du är världens bästa & Jag Älskar Dig så mkt! ♥
Vill även tacka för dom 3 fina ramarna vi fick :)


Föresten, visst är det lite komiskt att min mamma vid min ålder var förlovad med en kille vid namn, just precis Stefan..?!? hihiihihihi.. ♥



Det var allt för mig just nu.. Ha det toppen så hörs vi!

Puss&Kram
            


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va trevligt.. och jo det är ju lite underligt :) men dem säger ju att historien ofta återupprepas (fast självklart med ändringar!) mellan föräldrar och barn... :) va snällt att du fick din mammas halsduk.. jag har också min pappas halsduk - fast den hänger fint i garderoben och luktar pappa <3

2009-11-12 @ 19:41:53
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysigt med vintergrejer och vad fin din mammas halsduk är! Tusen tack för de fina komplimangerna, blir ju helt generad! :) Och jag tycker att det skulle vara kul att träffa lite släkt från Andreas sida. Ni får höra av er då ni kommer så kanske vi kan ses? Trevliga, söta du. Ha en fin kväll!

2009-11-12 @ 21:02:22
Postat av: Milda Matilda

Glömde fylla i namn, Det var jag iaf :)

2009-11-12 @ 21:02:51
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo det är klart det gör :) förstår det, men så är det ju från och till.. ibland är det mer påtagligt än annars. och ja, jag förstår precis <3 (; kram

2009-11-13 @ 12:22:21
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Kusin Sara:)

Så fina halsdukar och grejer hon skicka, gamla mormor:) Måste fan hälsa på henne någon dag! Börjar känna det nu alltså.. :)

Oj asså jag har inte tänkt på det men tror mamma har sagt det där om att hon har varit förlovad med någon som hette stefan förut, det berätta hon för lääänge sen , om jag minns rätt :P

puss<3

2009-11-13 @ 22:31:32
Postat av: Alex

Jo , det är jag som hon skrivit om,

hon har skrivit skit om mig i fyra inlägg denna och förra månaden.

Vi har varit bästa kompisar men inläggen hon skrivit har hon gjort själv så hennes inlägg är totalt fejk.

Hela sanningen finner du i min blogg..

Är så fett less på den bruden nu alltså.

2009-11-14 @ 22:30:32
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0