Tvättning&Städning

Det är vad som står på schemat nu under dagen, jag har varit nere och slängt i 2 maskiner, ska slänga i 1 eller 2 till, får se hur det blir med det, var inte mkt tvätt denna gång, det tackar min rygg för, haha.. Ska bli duktigare på att tvätta en bestämd dag i veckan :)

Bejbi håller på och dammsuger just nu, det går icke med min rygg, trots att den är mkt bättre så vill jag inte reta upp den igen.. Skura tänker jag göra iaf :)


Älskar denna Bild på Stefan, tror jag ska förstora den ♥


möten idag och då passar jag på att städa och ha mig, annars blir jag såå uttråkad .. Inte så jättetrevligt väder heller.. När vi var ute med Dogsen så snöade det ute men nu ser det mer ut som regn..Ursch..

Boss har blivit jätteduktig när vi ska ge honom hans medicin dvs örondroppar, inte poppis men nu har han insett att det blir lättast och enklast om han bara ligger still och låter mammao pappa hjälpa istället för att åla omkring ..
Örat är dock fortfarande hemskt stort och svullet men han kliar knappt nånting längre, sån lättnad! :)
Men hans dumboöra kommer att vara så ett bra tag framöver enligt vetrinören då det är ett blodkärl som spruckit och nu samlat på sig en massa blod.. AjAj.. Hur som helst så mår han mkt bättre! :)


Söta lillskitunge! Ursch så många små ärr han har efter hans & Ceros
Våldsamma Lekar, dom syns extra mkt på bilder i vissa vinklar :/



Ceros chillar på som vanligt, han ligger just nu och trycker under bordet på mina fötter för han är inget stort fan av dammsugaren.. Tror han kommer bli jättebesviken när vi går ut nästa gång och han upptäcker att det inte är nå snö på backen, så som han ÄLSKAR snön, Helst ská det vara snöstorm.. hehe.. Då brukar vi ta lååååånga promender med en massa bus, He Loves It! ♥

Kika in läppen på honom, charmknodden själv :)



Nej nu lär jag ner i tvättstugan igen, kankske inte det roligaste inlägget jag nånsin skrivit men så ser iaf dagen ut!

ha det toppen allihopa så hörs vi av senare..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0