Dagen med Karin AkA Kaka :)

Min käre vän Karin kom förbi hos oss idag :) Hon har inte träffat varken mig eller Ceros på ca 2 hela ÅR!! Vi har juh snackat i telefon och så men inte träffats :/ Men idag blev det äntligen dags att ses :)
Hon kom in en stund, drack en kopp kaffe, träffade Stefan och Boss för första gången :)
Ceros Blev Riktigt TOKGLAD över att få träffa älskade Karin efter så långtid, han var pågränsen till okontrollerbar :P haha,vilket är väldans olikt honom, man kan inte säga annat än att - CEROS ÄLSKAR KARIN - ♥


Efter fikat och hälsning på hundar och make..Så begav vi oss en sväng ut till Valbo för att "bråka" om Karins telefon som bara stular och strular! Vi åkte därifrån med en lånetelefon.. Sen letade vi med panik upp en toalett då jag var sååå kissnödig att det var svårt att gå.. haha :P


Har nu även hämtat Mamma guld ♥ .. Jag Bär det stolt omkring min hals.. Älskade mamma.. Älskade mamma.. Sätter upp en bild lite senare :) I samband med att jag hämtade ut det så tog vi oss en fika och diskuterade min fot :/ Karin skulle minsann undersöka och upptäckte att jag visst är svullen, både svullen och bli blå, ajaj, inte bra :S Hon ville skicka mig till farbror doktorn.. :/ 


Nu är jag hemma igen, fy satan vilket hemskt väder.. BLÄ.. Vad gör man en dag som denna då?


Hur som helst så var det superskoj att träffa och umgås med Karin igen, gud så jag har saknat henne!
Det är en liten rolig filur med 100 bollar i luften samtidigt, hon får en alltid på gott humör och får en att se ljus på framtiden :)




Våra gamla tider tillsammans :) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0