Dagen..

Har inte hänt speciellt mkt alls.. Jag är skapligt less på att inga pengar kommer in på mitt konto..Men det kommer väl snart.. HOPPAS JAG!!!



Nåt annat skoj var på våran promenad med dogsen :P
Där kommer vi och går lungt och fin(Inte ett dugg för jag bara skrattade åt Ceros hela tiden) Men i vilket fall som helst så kom det tre bilar på raken och vips så hade Stefan dragit ner mina mjukisbyxor och JÄVLAR va jag skrattade, skratta så mkt att min reflex att dra upp dom tog sig sin minut. haha, där stod jag med rumpan bar :P
Jaa det blev ett gott skratt ;) Tog en stund innan vi kunde gå vidare utan att vika oss av skratt :P
Nämde jag att Stefan även tappade Boss ? :P Så han tog sig en egen liten promenad upp i buskarna, men lydig som han är så kom han raka vägen tillbaka när vi ropade, dukigt pojke :)

jaja. nog för idag (tror jag)


Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0