DoftLjus

Jag ångrar bittert att vi inte köpte fler utav doftljusen på IKEA än vad vi gjorde, men jag kan tycka att doften bli FÖR strak och ger mig huvudvärk så då kändes det onödigt att köpa massor innan jag visste hur mkt dom doftade.  Nu visade det sig att dom var HELT PERFEKTA och nu är dom slut :( Men åka hela vägen till Valbo för dessa doftljus.. Det kostar ju en hel del med bussen, såå tråkigt!

Jag Vill Ha Mer Av Dessa Ljus Juh!


Dom är verkligen underbara och sprider en härlig doft i hela hemmet!
Frächt :)





Puss&Kram

                          


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

åh det är så härligt med doftljus :) finns inget mysigare (lr jo men ja du fattar vad jag menar ;P)..

hehe

sv: nänä det är lugnt.. ok vad tråkigt, då letar han precis som jag då :( det är så himla drygt*

vad jobbar du med då? tror inte jag har frågat det innan ;P

jag har hållt mig till brunt nu dem senaste åren, men jag har nog testat på allt (!) :P hehe. denna gången villa jag ha mörkbrunt, men ändå inte för mörkt och det blev väl lite mörkare än vad jag hade tänkt.. men sen bleks det ju lite efterhand och man kan ju alltid färga om det när man tröttnat.kraam

2009-10-22 @ 16:10:52
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0