EfterLyst

Ikväll är det Efterlyst och det ska självklart ses här hemma, som alltid :)


 

Har precis kommit ut ur duschen, så mysigt..
Har tvättat håret med mitt nyinhandlade SilverSchampoo & Balsam, För andra gången, jag är NÖJD! :) 
Lyckats hitta värsta kapet, För både Schampoot och balsam så betalade jag ynka 190 Kr!

Kan inte säga mer än att jag har verkligen världens bästa frisör!
Hon är verkligen toppen..
Har en HEMSK utväxt nu (ursch),
Men denna gång ska jag göra slingor i utväxten istället så sliter det inte lika mycket på håret.
Tyvärr får det ske nästa månad då inte plånboken samtycker med mitt hår.. :P
Så jag får gå med denna hemska utväxt ett tag till, men men, tur att jag har min älskade mössa ;)


Nej nu börjar snart efterlyst så vi hörs senare lr i morgon, gissar på det sistnämda :)



Gammal bild :)



Puss & Kram

              


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman! :D

Med lillan e de prima, med mig är de sådär fortfarande. Det tar mest på mig att mitt förhållande e så dåligt. Men de fixar sig alltid. :)

hur är det själv då? Går det bra med allt ? hundarna mår väl bra hoppas jag. :D



Massa kramar.

2009-10-22 @ 00:32:44
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Karin Arhamn

Jag kan fixa ditt hår gumman ! Gratis. Jag har klarat av att fixa mitt helvette till hår själv efter en misslyckad permanentning så du borde jag kunna hjälpa dig med ditt! Tänk på det.

Ska färga mitt eget imorgon :D

Puss

2009-10-22 @ 00:38:27
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Moster Sandra

Fin!

2009-10-22 @ 10:35:28
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

190 kr för shampo & balsam är ju skitdyrt ;P hehe men det är ju helt ok om det är sånt man köper hos frissan :) yes jag ska lägga ut en bild.. mörkt blev det iaf (skulle kanske haft en nyans ljusare egentligen :P) han jobbar i en 7eleven butik i dk.. vad gör din gubbe? kramkram

2009-10-22 @ 14:42:56
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0