FredagKväll <3

Sitter här hemma vid köksbordet med min tekopp :P Hahaha.. Japp, jag kommer inte ifrån det, jag ÄLSKAR te :) Det gör mig lugn.. Mysigt med tända ljus och en kopp gott te :) Just denna kopp blev vanilj, mums :)



Jag tror det blir en rätt så lugn kväll..
Är sugen på att hitta på något men är ärligt talat fortfarande trött sen gårdagens tvättrace och allt annat jag/vi hann med igår.. Vill ta mig en mysig promenad med våra älskade hundar och bara mysa ikväll, har inte heller pengar till så mkt annat just nu tyvärr. Men jag klagar inte, älskar att umgås med min lilla underbara familj här hemma :)



Min nya välanvända mysiga mössa :)
Stefan tycker jag är jättesöt, hihi ;)


Pratade med min kära mormor idag..
Och jag fick mig helt klart ett gott skratt..
Mormor- Vänta lite..
Hör hur hon går ifrån telefonen en stund.
Mormor- det är tvättmasinen som tvättar en matta och den slår och slår emot badkaret.
Vi avslutade samtalet och sen fick jag ett sms bara någon minut efter,



" Den var påväg emot handfatet"

Hahaha, tvättmasiken alltså ;P

Mitt svar blev,
"Tur att du hann ifatt den då :P "

det var verkligen hysteriskt kul, kankse inte låter så kul när man skiver de här i bloggen, men men, shit the same :)
Har slängt ett brev på posten till henne idag med kort på bl.a Dogsen :)



Jaha, vad gör ni ikväll då?

Sitter här som sagt med tekoppen och inväntar min man :)
Sen ska jag ta med honom och lillpojkarna ut på en prominix :)
Ska kila förbi time lr nåt och köpa cigg oxå (Går åt extra när Stefan glömt att köpa snus, hoppas han gjort de nu)



Nu har jag varit sååååå nära att somna på soffan med Ceros flera gånger att jag var tvungen att resa mig och gå därifrån, hehe.. Pigg i huvudet men ögonblocken känns som bly.. Nån som känner igen sig?



Tror jag ska först ta ett härligt bad och sen faktiskt ta mig ett mysigt fotbad.. Man ska ta hand om sina fossingar, tänk att dom ska man använda livet ut :D



Har pratat i luren hela dagen känns de som :S 2 låååååånga samtal, ett med käre kusin och ett med älskade Eva♥
Och igår när vi rensade bland alla sladdar vi hade i en kartong så hittade Älsklingen ett headset åt min lur och utbrast,
- Här älskling, nu slipper du få nackspärr när du pratar med Eva"
Hahaha, så sant så, jag har verkligen så jäkla ont i nacken efter våra låååånga samtal så ett headset satt perfekt :) Nu är det superlätt att snacka vad jag än gör :) Har ju båda händerna fria.. Visste inte ens att vi hade ett sånt till min lur, vi hittade en massa sladdar, laddare och kablar som vi totalt glömt bort , perfekt ! :)


Fick ett supersött kort på Bossen idag :)



Sjävklart var inte Ceros långt bort :)



Dom var lite småtrötta pojkarna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja och hon är ju för jäkla söt när hon försiktigt glider upp där lite halvklantigt för att finna den första solen som tittar in. Så det går ju inte å be henne att gå ner heller .



Dom verkar lite "egna" både Boss och hon ;)

2009-10-02 @ 19:31:33
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0