Fundersam

Först och främst så vill jag tacka för alla söta, trevliga & Mysiga svar på min fråga♥
TACK :)


Nu till det jag är fundersam över..
Jag tycks aldrig bli helt FRISK!?
Det är hemskt jobbigt.
Feber,halsont,ledvärk,hemsk huvudvärk och sen det otäcka med andningen..
Det är så j*vla tråkigt att jag inte kommer ifrån det helt nångång,
Känns som jag ligger sjuk stup i ett :S

Kan ju kanske bero på att jag tror att jag är helt frisk och anstränger mig när jag i själva verket vet att jag inte mår helt okej, måste skärpa till mig..
Men hundarna lär ju ut hur sjuk man än är och hemmet måste vara rent.

Idag har jag och Stefan tvättat, lr vi håller på än..
Men Bejb skulle ta sista vändan själv nu då jag tog första,
Man tackar , för jag är helt SLUT!



Dom som förgyller min vardag ♥















Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa

Mina blogg läsare ät handikapade & kan inte förstå.



Hur är det nu att vara gift ? är det så speciellet egenltigen?

2009-10-26 @ 22:44:57
URL: http://isabelherandnez.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Jaha vad tråkigt:( I dag har jag mest tagit det lugnt och tittat på tv och sånt, först lovdagen jue:D



Tack så jättemycket:) Ska fortsätta kika in på din ibland också;)

Kika gärna in flera gånger på min blogg eller följ den med bloglovin;)(A)

Ha en bra vecka

KRAM

2009-10-26 @ 23:25:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Tack så mkt :)

Man pratar ju med killar på msn / Sms / Telefon man träffar på massa snygginar men mer än så är det ju inte.



Alla säger att man inte ska söka utan efter kärleken utan att det kommer, men det händer fan aldrig mig. Blir så less. Liksom känns så ensamt efter sju då min son sover & jag sitter här varje kväll ensam. Men men det kommer väl snart.. får lyssna på dig lite mera ;)



gillar långa komentarer, älskar komentarer & det vet du!!!!

Planerar inte ni bebis ? :D

2009-10-27 @ 21:20:36
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0