Glädje & Lycka

Jag är jäkla glad över att få slippa vissa personer i mitt liv!
Det är så otroligt SKÖNT att slippa allt förbannat drama dygnet runt.. Vem orkar hålla på så? ..
Nej det finns så mkt mer vettiga saker att spendera sin tid på :)



Jag väntar ivrigt och förväntansfullt på morgondagens post :)
Efter MASSOR utav om och men så ska jag nu ÄNTLIGEN ( det var faan på tiden) få min mammas guldhjärta som hon alltid bar om hennes hals.. Jag har längat i så många år och förhoppningsvis så kommer det en lapp imorgon så jag kan få hämta ut det.. Åh, älskade mamma, nu äntligen får du din vilja igenom ♥




Även om du bar det den natten, natten till den 15 april 1994, natten då allt förändrades, natten då mörkret fall, natten då du lämnade oss så känner jag endast kärlek till det, Detta hjärta är en del utav dig





På denna bild syns hjärtat..
Och läbbigt nog på alla kort jag har på mamma så syns det.
Ska bli härligt att få bära nånting som tillhört dig,
Det betyder mer än någon nånsin kan förstå ♥



Kramar
 

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hoppas du får ditt hjärta...

får man fråga hur din mamma dog?

kram

2009-10-14 @ 16:33:09
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

nej usch vad hemskt...

vet ni vem som gjorde det?

kul att du kan få en ha en del av din mamma hos dig <3 det betyder mycket... varför har du inte haft halsbandet innan?

sorry om jag frågar för mkt.. behöver inte svara om du inte vill såklart (: kram

2009-10-14 @ 18:19:29
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0