Godmorgon!

Jag vaknade med Ett ryck för en stund sen efter en rad Utav mardrömmar , Usch så jobbigt!
Så nu sitter jag här i köket med en massa Tända ljus och tekoppen ..
Älsklingen sover Fortfarande, ska väcka Honom om en stund.

Är Faktiskt Inte Speciellt trött travar Att jag sovit riktigt dåligt inatt just pga av mardrömmarna Men jag blir nog trött mitt på dagen istället .. Nu är jag iallafall uppe och slipper fler mardrömmar.

Jaha, idag kl 10.15 ska vi på möte, eller egentligen Stefan Men jag ska med så det sker nånting omgåeende.
Zanna = "LillMamma", javisst:) hehe ..


Vad ska ni Göra idag?


Kramar

  

Kommentarer
Postat av: Mats

hej.. aa mardrömmar,, ljus och te. mysigt du skulle haft gubben bredvid och hundarna neranför jivet alltså.. hoppas mötet går bra. krama mats

2009-10-30 @ 09:19:32
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tråkigt med mardrömmar :(

sv: jo precis.. han hade ju bara kunnat skicka ett sms så jag visste var han va när jag vaknade :/ lite obehagligt att vakna av att där inte e ngn och sen att han inte svarade när man ringde... menmen.. dem är ju som dem är ibland :|

vad är det du är sjukskriven för förresten? (om de e ok att man frågar såklart)...

kram

2009-10-30 @ 12:52:35
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Isabel

Sorry trodde jag svarat men vad e det jag inte svarat på ;p ?



;)

2009-10-30 @ 14:17:08
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja puckot som har henne nu har varken pengar eller kan ta sig hit på något sätt så lite less är man ju.. Kostar oss 2000 i soppa då den enda som kunde skjutsa oss var sambons bror och han har en dodge ram pickup å dom drar ju inte lite soppa.. Men dom borde vara framme snart så hon får komma tillbaka och sen flytta till några som har råd att ha hund .

Hon har ju fått en hudsjukdom som heter Demodex och jag tror inte ens hon har behandlat hunden arg ..

Men nu hoppas vi att allt löser sig :)

Hon är ju en otroligt söt liten sak hehe

2009-10-30 @ 15:23:21
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tack detsamma :)

hehe jo det va ju tidigt :P då hade jag nog med varit trött närmare kvällen :) hoppas du kan få sova mer nu snart (; man behöver ju sin sömn...

det gör jag iaf.. kramkram

2009-10-30 @ 20:38:39
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Sofia

stämmer så väl de där du, zanna= lillmamma :)

2009-11-02 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0