Haha, Vilken MISS!

Haha, det är helt klart JAG som är vimsig, Sandra , Det är ju faktiskt Tisdag :)



Man blir verkligen handikappat i skallen när man är sjuk :P Jag hade tappat bort en hel dag.. haha.. Skriver jasg MÅNDAG som rubrik på TISDAGEN, haha .. Och ingen annan sa nåt :P Tack Kära moster .. Måste bero på att jag bara låg hela gårdagen så det kändes som måndag idag.. hihi.. Knäppt! :)


Tack för att du la märke till det och tusen grattis till nya jobbet ! :) ♥ www.egosandro.blogg.se



Puss Å Kram

                


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 18:09:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

vilken underbart vackert kort på er i headern.. =)

2009-10-20 @ 18:35:25
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: Moster Sandra

ehhhh, ja, jag vart lite chockad såg ut så här :O "vafan e d inte tisdag?" du fick mig ur balans nån sekund där, tills jag sansade mig å insåg att det va Du som hade fel inte Jag ;)

tack!

2009-10-20 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0