Härligt!

Med ett nystädat hem..Och levande ljus såhär på hösten, underbart! :) Maken står och dammsuger nu, det fick han göra då jag hunnit med allt annat medans han varit borta, får oxå himlans ont i ryggen när jag dammsuger så jag blir så lättad när han erbjuder sig att göra det :)
Ska bli super mysigt att krypa ner i en nybäddad säng lite senare, är lite små trött nu :P
Men först ska pojkarna ut på promenix och ett par lådor ska bäras ner i källaren då jag tvär-tröttnat på att dom tar plats i klädkammaren :P

Så snart åker dom nytvättade vinterjackorna på och vi skuttar ut i kylan tillsammans :) Tycker ändå det är mysigt med mössa, vantar och halsduk :) Och två super lyckliga vovvar och en glad och vacker make att gå hand i hand med, kan det bli så mkt bättre? det tror inte jag :D

Jag är lycklig, jag har det väldigt bra i mitt liv, kunde inte önska mig mer.. ♥
Är tacksam för varje dag vi får tillsammans!

Älskar er :)





Mina underbara 3 grabbar :) Ni gör livet värt så mkt mkt mer ♥

Kommentarer
Postat av: egosandro

Glad för din skull, du e värd det!

2009-10-01 @ 21:42:54
URL: http://egosandro.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0