Hejsan på er Gobitar :)

Idag har det då inte varit nån update på bloggen, ber om ursäkt för det men jag har haft fullt upp!

Så vad har jag då gjort?


* Jag har säkert pratat i telefon 20 ggr , en del väldigt viktiga samtal! Nu ska de nog bli fart igen i mitt liv. :)

* Hundarna tar ju tid som alltid, även idag :P

* Har varit i Valbo men Lovely Karin ♥ Lika trevligt som alltid, älskar den kvinnan!

*
Och när jag kom hem så har det varit fullrulle nonstop! Tvättstugan för hela slanten, idag IGEN!
   Trodde det inte var så mkt, va fel jag hade..

* Har spenderat hela kvällen med berg av tvätt som ska vikas och hängas och gud vet vad, para ihop strumpor,
   Visst är det kul? (NOT)

*
Efter att ha bäddat rent i sängen åkte dammsugaren fram och efter det dammades det.

* Sen var det ju det där med disken, alltid den där disken.. Och med disken kommer hela köket.. puh.

* Sen var det ut på sista promenaden med dogsen, Ceros gav mig "Blicken" , Han talar med ögonen, tro mig!

* Nu kom jag på 23.00 att jag inte ätit nånting idag! :O Lr jo en chokladboll med Karin..haha..


hmm.. Det lät inte som så mkt men jag har nog glömt mer än hälften, detta är iaf första gången jag sitter ner.. Med min första kopp te på heeeeeela dagen!!!!! CHOCKERANDE!
Nu står iaf maken och slänger ihop varma mackor för snart kollapsar jag och det vill jag icke göra.

Imorgon blir det upp tidigt, ska till läkaren, får inte missas, viktigt möte!


Nej mina goa vänner, nu måste jag luta mig tillbaka för min rygg kommer att gå av i två delar annars.
Ta hand om er! :)  Och tack för att ni är sååå söta! ♥


Återigen, Tack Karin för en himla trevlig dag, trots min feber och gud vet vad! Du är en Pärla! <3




Vad ska jag slänga upp för bild idag? Känner mig helt tomt i skallen, haha :P
Måste lägga över bilder ifrån kamern men nu orkar jag ingenting....



Det blev denna , hoppas det duger ikväll , hihi :P




                                                                    Puss&Kram

                                                                      



Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Tack själv gumman :D Du är minst lika mycket pärla du med :D Det är alltid kul att träffa dig! Sov gott så hörs vi! Puss och godnatt!

2009-10-28 @ 00:37:07
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0