Inte många inlägg.

Dom två senaste dagarna för jag är så trött! Och då menar jag omänskligt trött, jag bara sover (Förutom då dogsen ska ut)! Det driver mig till vansinne för att det bara slösar bort hela dagen och kvällen!! Va fan är det för fel på mig? snuvig och jävlig oxå!

Idag har jag hållt mig uppe på fötterna mer iaf. Har lagat både lunch och middagen står i ugnen, diskat upp lite och städat sovrummet dvs dammat av, det var inte speciellt stumtsigt, haha, men nåt har jag gjort iaf :)

Och självklart hundpromenader med dom små som också varkar trött lr så tar dom bara efter mig och ser en andledning till att ligga och gosa i sängen.. ;) Vem vet ?

Någon som känner igen denna trötthet?


Har inte mkt energi till någonting så vi har bestämt för att ta ett maraton med tv-serier idag.. :)
Får inte lika dåligt samvete över att bara "vara" när det är söndag , hehe, det hör väl kankse lite till?
Mysigt har jag iaf med lilla familjen här hemma ♥ 




Här spenderas dagen idag, haha :P


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

det kan va skönt och göra så ibland också :P

inte gravid kanske? annars kan det bara va att du har ngn typ av vitaminbrist.. testa att käka mycket frukt (cvitaminer) och ta rosenrot, det brukar pigga upp en ganska bra.. :) kramkram

2009-10-04 @ 16:40:18
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: sirpa

Det är nog hösten som gör dej trött,,,och vädret,,idag är det legalt att ligga i soffhörnan och bara mysa till bra film./Sirpa

2009-10-04 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0