Lördags kväll

Sitter här framför datorn i köket med tekoppen i handen som vanligt, hihi..
Har precis varit på promenad med dogsen i den bitande kylan, dum som jag är så sket jag i både mössa, vantar och halsduk :/ Vilket jag aldrig brukar göra, burr va kallt det var lär jag säga , ångrade mig  väldans fort :P.. Men mysigt ändå :)


Ikväll blir det lungt, har laddat några filmer bl.a Wallanders nyaste :D Ser fram emot de :) Älskar dessa filmer :)
Vi var lite sugna på att hitta på något ikväll men klockan springer ju för tusan iväg :S
Har iaf hunnit dammsuga och städat, käkat middag och diskat upp allt, skönt att ha det klart ! :)

Stefan sitter och  kollar på hundvalpar på blocket och vi håller på att smälla av så söta dom är!! JESUS! Vi har nämligen lovat att hjälpa Sara och Mats att hitta en bra, stabil, trevlig valp eller unghund åt dom :) Vi har hittat en redan som passar in rätt bra, får se vad dom tycker om den :)
Kul att kunna hjälpa :) Så dom inte får tag i helt fel hund och de slutar i kaos, det vill man inte, man måste vara noga när man letar hund, så många annonser som man kan läsa så mkt mellan raderna som folk försöker dölja.. Så fel så fel så fel! Om hunden ska få ett bra hem så är det ett MÅSTE att vara fullkomligt ärlig!

Nej nu avslutar jag här så länge.. Ha en toppen kväll :)


Ceros Och Ice Har mysigt :)
Ice är min käre vän Karins söta vovve!
Men vilken stil Ceros har.. haha


Ceros älskade sina kära systrar, Snorpan & Cindra ♥
Dom trängde minsann ihop sig allihopa i hans säng å myste :)


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

nice (:

jaha hehe,, han ser verkligen valpig ut (; söt som socker...

2009-10-11 @ 00:16:20
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Karin Arhamn

Va kul att se att du bloggar igen :D

Sötaste bilden på Ice och Ceros :D Haha, de måste få träffas snart igen ju! Ceros med katterna :D Också jättesöt bild! Hörs av! Puss

2009-10-11 @ 00:24:04
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0