Mammas hjärta <3

Knäppte lite bilder på hjärtat.. Tyvärr så var det endast det svartvita fotot som visar texten..

Här kommer iaf 2 bilder :)








Jag är riktigt facinerad över hur länge detta hjärta har funnits och nu efter hela 15 år sitter det runt just MIN hals..
Detta hjärta har varit med om en hel del, både lycka och sorg, mig skänker det endast glädje,
Blev helt varm i kroppen när jag höll det i min hand och när jag fick hjälp att sätta det omkring min hals,
Lik mamma ska det alltid sitta runt min hals tills jag tar mitt sista andetag, då ska det vidare till mitt blivande barn (När vi väl för något vill säga, hihi )
Det ska iallfall följa våran generation ..




På baksidan utav hjärtat står det mammas födelsedatum och tid, väldigt charmigt tycker jag :)





Nu skall jag bara ta reda på NÄR mamma fick detta hjärta, har fått för mig att det var på hennes dop men är osäker men det ska jag ta reda på i morgon när jag ringer Mormor , det är tack vare henne som jag ens har detta hjärta ifrån mamma nu. Det tackar jag hjärtligt för. Hon har bråkat och bråkat för att det tillslut skulle hamna hos mig, vilket var min mammas vilja. Så TACK Min Älskade MorMor

Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Stort! Fint!

2009-10-16 @ 21:24:55
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

gud så glad jag blir :)

2009-10-17 @ 12:37:42
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

vad fint det var :D

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-10-21 @ 20:56:42
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Milda Matilda

Jag tycker absolut att ni ska ringa oss då! Vad fint hjärtat var. Förstår hur värdefullt det måste vara.



Jag pluggar vetty :) Går sista året på Danshögskolan och utbildar mig till danspedagog. På helgerna jobbar jag på adidas med A, det var så vi träffades :) Men kul att du gillade sminkningen! Jag är bara en glad amatör som gillar att piffa. Därav håruppsättningen på kompisen Karin också.



Vad jobbar du själv med då?



Det där med komplimanger får vi jobba på helt enkelt. Vackra kvinnor blir vackrare då de kan ta emot smicker! Inte sant? ;)



Vi är friskare och nu är A i Umeå och hälsar på sin kompis som bor där. Han sa att ni inte setts på hundra år och jag vill återförena er. Haha :) Sen vill jag ju träffa dig också! Och din man!



Puss och kram!

2009-11-12 @ 22:48:56
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0